پنج نكته در رابطه با خريد لباس بچه گانه و تشخيص سايز پاي كودكان

پنج نكته در رابطه با خريد لباس بچه گانه و تشخيص سايز پاي كودكان كه بهترين و به‌صرفه‌ترين نوع پوشاك را براي كودكان خود انتخاب كنند.

1- راحتي لباس بچه

در هنگام خريد لباس كودك، اطمينان حاصل كنيد كه لباس تنگ نباشد. اگر لباس داراي زيپ است، آن را به‌دقت بررسي كنيد، زيرا برخي زيپ‌ها مي‌توانند به پوست كودك آسيب برسانند. دكمه‌هاي لباس را موردبررسي قرار دهيد كه مبادا شل نباشند، زيرا بچه‌ها تمايل دارند كه همه چيز را به دندان بگيرند و شل بودن دكمه‌هاي لباس، مي‌تواند براي كودك شما خطرآفرين باشد. همچنين لباسي را انتخاب كنيد كه قسمت داخلي برچسب روي آن، نرم باشد و به پوست كودك شما آسيب نرساند.

2- لباس نوزاد را به‌دليل رشد سريع، بزرگ‌تر بخريد

3– لباس دخترانه باكيفيت بخريد

4- هدف خود را از خريد لباس پسرانه مشخص كنيد

5- لباس بچه گانه متناسب با آب‌وهوا بخريد

تشخيص سايز پاي كودكان

از خط كش براي اندازه گيري از بيرون پاشنه تا نوك انگشت شست پا در هر دو پا استفاده كنيد. عدد را به سانتيمتر بنويسيد و برچسب طول بزنيد. به ياد داشته باشيد – اندازه پاي بسياري از بچه ها با رشد آنها متفاوت است. هر پا را جداگانه اندازه بگيريد تا اندازه اي را پيدا كنيد كه مناسب هر دو باشد!

نكته: روي كاغذ يك خط مستقيم بكشيد و پاي كودك را روي آن بگذاريد. انتهاي پاشنه و انتهاي انگشتان پا را با قلم مشخص كرده و سپس فاصله بين اين دو نشانگر را اندازه بگيريد.

آيا برنامه اي براي اندازه گيري پاي كودكان وجود دارد؟

با استفاده از برنامه RiteFit ، كاربران از پاي كودك عكس مي گيرند در حالي كه روي يك شي مرجع ايستاده است ، مانند يك كاغذ 8.5 اينچي در 11 اينچي. سپس برنامه طول و عرض پا را با دقت اندازه گيري مي كند و به والدين اجازه مي دهد اندازه صحيح كفش را تعيين كنند.

بهترین انتخاب خرید کفش برای کودکان و خردسالان چه نوعی است؟

بهترین، انعطاف‌پذیرترین و راحت‌ترین کفش برای خردسالان، کفش‌هایی با جنس چرم است. البته کفش‌هایی از جنس پلاستیک نرم هم برای کودکان مناسب است. اما کفش‌های ورنی یا آنهایی که جنس بسیار خشکی دارند، گزینه مناسبی برای خردسالان محسوب نمی‌شوند.

خرید کفش با سایز بزرگ تر برای کودکان چه مزیتی دارد؟

بهتر است برای خردسالان کفشی بخرید که وقتی آن را پای کودک خود می‌کنید، حدود ۵ تا ۶ میلی‌متر فضای خالی بین بزرگ‌ترین انگشت پا و جلوی کفش وجود داشته باشد. در این صورت پای کودکان هنگام راه رفتن اذیت نمی‌شود. علاوه بر این پای خردسالان مدام در حال رشد است و وقتی کفش آنها کمی جادار باشد، رشد پاها راحت‌تر صورت می‌گیرد.

و کلام آخر
ممنون که با وبلاگ پنج نكته در رابطه با خريد لباس بچه گانه و تشخيص سايز پاي كودكان همراه میس اند تین بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *